Οι ιδέες της Κυβέρνησης για κοινωνική ένταξη των Λαθρομεταναστών (ή και νόμιμων μεταναστών) μπήκαν ήδη σε διαβούλευση.

Η «ανοιχτή» δημόσια διαβούλευση απέδειξε ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο προκαλεί και κινδύνους διχασμού της ελληνικής κοινωνίας, αφού υπέρμαχοι και πολέμιοι του νομοσχεδίου συγκρούονται με σφοδρότητα σε δημόσιες συζητήσεις αλλά και μέσω Διαδικτύου. Αντιδράσεις σημειώνονται και από την πλευρά των Ελλήνων ομογενών κατοίκων χωρών εκτός Ελλάδας, εξαιτίας της κυβερνητικής πρόθεσης να τους βάλει στο ίδιο «σακί» με τους λαθρομετανάστες και τους μετανάστες από ξένες χώρες και Λαούς.

Οι προωθούμενες αλλαγές στην παραχώρηση της ελληνικής ιθαγένειας ανατρέπουν πλήρως το ισχύον καθεστώς, ενώ ανυπολόγιστες κρίνονται οι προεκτάσεις από την εφαρμογή του. Ήδη οι μεταναστευτικές κοινότητες ολόκληρης της Υφηλίου μιλούν για δικαίωμα πρόσληψης των αλλοδαπών στο Δημόσιο και για νομιμοποίηση ακόμα και των λαθρομεταναστών, την ώρα που κανείς δεν έχει καταλάβει ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο δεν αφορά μαζική νομιμοποίηση μεταναστών, αλλά μαζική ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΗ» τους!

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, που καθορίζεται από τον Ν. 3284/2004, κάθε αλλοδαπός, που έκανε αίτηση για να πάρει την ελληνική ιθαγένεια θα πρέπει να μένει και να εργάζεται στην Ελλάδα επί 10 συναπτά έτη, ενώ όσον αφορά στην εκπαίδευση των ανηλίκων τέκνων το απαιτούμενο όριο βασικής εκπαίδευσης άγγιζε τα 9 έτη.

Η επιτάχυνση και η απλούστευση των διαδικασιών για την απόδοση της ελληνικής υπηκοότητας σε εκατοντάδες χιλιάδες αλλοδαπούς, που ζουν στη χώρα μας (και υπολογίζονται σε 550.000 οι νόμιμοι και σε τουλάχιστον 750.000 – 1.000.000 οι παράνομοι) θα προβλέπεται πλέον με «τυπικά κριτήρια», που δεν θα επιβεβαιώνουν στο ελάχιστο την «ελληνική συνείδηση» από τη μεριά του «λήπτη» της ιθαγένειας.

Αλλά, «αυτόματα και μηχανικά» θα παραχωρείται η ελληνική ιθαγένεια όχι μόνο στο συγκεκριμένο άτομο (ενδεχόμενα λαθρομετανάστη ή τέκνο λαθρομετανάστη), αλλά και σε άλλα συγγενικά προς αυτό πρόσωπα, που έτσι θα εξασφαλίζουν πλεονεκτήματα και προνόμια, που ούτε τα ίδια ούτε άλλοι ζητούσαν ή ονειρευόντουσαν υπέρ αυτών.

Οι πολιτικοί παρατηρητές σημειώνουν ότι αν όλα αυτά ισχύσουν – με την ταυτόχρονη μάλιστα παροχή πολιτικών δικαιωμάτων «ψήφου και εκλογής» στις ελληνικές κοινωνίες και κοινότητες – μετά από μερικά χρόνια θα υπάρχει τέτοια κοινωνικο-πολιτική Αλλοίωση και Μεταλλαγή από ότι ισχύει σήμερα, που κανείς δεν είναι σε θέση να προβλέψει τις συνέπειες για την πορεία του ελληνικού έθνους, το οποίο ήδη τα τελευταία χρόνια έχει χάσει την ταυτότητά του και έχει δεχθεί χιλιάδες επιδράσεις τις οποίες δεν μπορεί να αφομοιώσει ή να ενσωματώσει.

Ειδικότερα στην παραχώρηση δικαιώματος «Ψήφου και Εκλογής» σε Δημοτικές ή Πολιτικές Εκλογές οι νέες τάσεις των Ευρωπαϊκών Κρατών κινούνται μεταξύ της πλήρους άρνησης ή της παραχώρησης κάτω από ιδιαίτερα αυστηρούς όρους, δεδομένου ότι τα αιτήματα ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ των επιμέρους ΕΘΝΩΝ-ΚΡΑΤΩΝ εμφανίζονται τελευταία ενισχυμένα. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Γαλλίας, στην οποία ρητά και απερίφραστα ο πρόεδρος Σαρκοζί είναι κατηγορηματικά και τελεσίδικα αρνητικός.

Advertisements