Μια μικρή «ΟΔΥΣΣΕΙΑ» για την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ….

“ΤΡΩΪΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ” για το μάθημα της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

 

…. στη διάρκεια της οποίας οι ΕΛΛΗΝΕΣ νίκησαν πάλι τους ΤΡΩΕΣ!!!

 

Γράφει ο Ελευθέριος Βερυβάκης – π. Υπουργός – Βουλευτής

Τελικά ο «Τρωϊκός Πόλεμος», που έλαβε χώρα την τελευταία περίοδο ανάμεσα στους Έλληνες και τους Τρώες για το μάθημα της Ελληνικής Ιστορίας από το υποχρεωτικό πρόγραμμα της Β’ και Γ’ Λυκείου, λήγει με νίκη των Ελλήνων, που πέτυχαν στο τέλος να κρατήσουν ανάμεσα στα «υποχρεωτικά μαθήματα» των αντίστοιχων τάξεων και την Ιστορία της Βυζαντινής και Νεώτερης Περιόδου της Ελληνικής Ιστορίας, που οι Τρώες (γνωστοί φίλοι της Ελληνοτουρκικής συναδέλφωσης) ήθελαν να την εξοβελίσουν κατ’ αρχάς πλήρως και μετά να την εντάξουν στα «προαιρετικά μαθήματα» των Ελληνοπαίδων των αντίστοιχων τάξεων.

 

Η Κυβέρνηση προφανώς κάτω από το φόβο της «ανατίναξης» ολόκληρου του Προγράμματος του Λυκείου, εξαιτίας των αντιδράσεων, οι οποίες είχαν σημειωθεί και ετοιμάζονταν να κλιμακωθούν, «υποχώρησε και παραδόθηκε» σε όσους ζητούσαν την υποχρεωτική συμπερίληψη στην Ιστορία των Β’ και Γ’ τάξεων του Λυκείου, της περιόδου της Βυζαντινής και της Νεώτερης Ιστορίας, που είχαν βγάλει απέξω από την υποχρεωτικώς διδακτέα ύλη (οι Τρώες της Ελληνοτουρκικής συναδέλφωσης) και τελικώς την συμπεριλαμβάνει στην «υποχρεωτικώς διδακτέα ύλη» των μαθημάτων των Ελληνοπαίδων.

 

Το αιτιολογικό της επιμονής των «ελληνοφρόνων» ήταν η «εμβάθυνση» και ουσιαστική γνώση στα υποχρεωτικά μαθήματα – ανάμεσα στα οποία ζητούσαν να συμπεριληφθεί και η Ιστορία – ότι συντελείται στις μεγαλύτερες τάξεις του Λυκείου και σε εκείνη την ύλη, η οποία αποτελεί το κομμάτι της υποχρεωτικής διδαχής.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι «φύλο και φτερό» κάνει το «σχέδιο Δραγώνα» – από το οποίο προέκυψε και το πρόβλημα – η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων.

Σε ανακοίνωσή της δηλώνει ότι διαφωνεί με «τον αποκλεισμό από τον κορμό των υποχρεωτικών μαθημάτων γνωστικών αντικειμένων, τόσο από τις θεωρητικές επιστήμες (Ιστορία, Αρχαία Ελληνική Γραμματεία, Φιλοσοφία), όσο και από τις αντίστοιχες θετικές (Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία), επισημαίνει δε τη μεγάλη μετακίνηση γνωστικών αντικειμένων, βασικού επιπέδου, στη ζώνη των επιλογών, που αναπόφευκτα θα δημιουργήσει προβλήματα στην λειτουργία του προγράμματος του Λυκείου και στη διάθεση των Εκπαιδευτικών των αντίστοιχων ειδικοτήτων».

 

Οι πολιτικοί παρατηρητές που σχολιάζουν στις ιστοσελίδες μας τις εξελίξεις, σημειώνουν με ιδιαίτερη ικανοποίηση τα οξυμμένα «Εθνικά αντανακλαστικά», που σταδιακά αναπτύσσονται σε βάθος και πολλές πολλές φορές εκδηλώνονται στην Ελληνική Κοινωνία, όταν επιτίθενται και εκτίθενται οι γνωστοί «ΝΑΙΝΕΔΕΣ» και «ΕΘΝΟ – ΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ», που σε μεγάλους αριθμούς έχουν περάσει σε κρίσιμα πόστα του Ελληνικού Κράτους και άοκνα εργάζονται για την παράλυση των Εθνικο – Κοινωνικών αντανακλαστικών σε κρίσιμους και αποφασιστικούς τομείς του Κρατικού και Εθνικού Βίου.

Οι πολιτικοί παρατηρητές με αυτή την νέα ευκαιρία που δίνεται από το πιο πάνω συμβάν επαναδιατυπώνουν την ακράδαντη πεποίθησή τους ότι τελικά δεν θα καταφέρουν οι «Εφιάλτες του Ελληνισμού», να θάψουν από τώρα την Ιστορία και την υπόσταση και ύπαρξή του, και έτσι να πετύχουν χωρίς καν καμιά έξωθεν προσπάθεια την παράδοσή του στους σύγχρονους εχθρούς του.