ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΙΙ ΚΑΤΑ ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΒΑΝΔΑΛΩΝ

Κύκλοι εκ των Αγωνοθετών που σχολίαζαν τη διαφορά που προέκυψε για την Αναβολή της Επίσημης Τελετής των Αποκαλυπτηρίων της 11 Μαρτίου 2012 παρατηρούσαν, ότι το ως άνω γεγονός προκάλεσε διαφορά και διαφοροποίηση στις δυνάμεις που συνέβαλαν στη δημιουργία του Ανδριάντα του Αλέξανδρου Παναγούλη, για την οποία η πρωτοβουλία και εκτέλεση είχε ανατεθεί από όλους και αναληφθεί από την Ένωση τ. Βουλευτών-Ευρωβουλευτών και την ΠΝΥΚΑ-21ος αιώνας, που δημιούργησαν οι Συναγωνιστές του στην Απόπειρα Τυραννοκτονίας.

Είναι επίσημα καταγγελμένο και γνωστό ότι η πιο πάνω απόφαση της Αναβολής λήφθηκε μετά τους βανδαλισμούς που υπέστη το άγαλμα μετά την 12η Φεβρουαρίου – «Νύκτα του Αγίου Βαρθολομαίου» για την πρωτεύουσα – που «έκαψε» την Αθήνα, από του «σκοτεινούς μηχανισμούς», που είχαν αναλάβει την πιο πάνω αποστολή από κύκλους της καταστροφής της Ελλάδος.

Μετά από συνεκτίμηση του συνόλου των στοιχείων και γεγονότων κρίθηκε, ότι μικρή αναβολή της ημερομηνίας θα βοηθούσε στην εμπρέπουσα απόδοση τιμών στον Πρωταγωνιστή και Βάρδο της Αντίστασης Αλέξανδρο Παναγούλη και θα αντανακλούσε στην Αντιδικτατορική Αντίσταση, αφού θα συγκέντρωνε την ευγνωμοσύνη ολόκληρου του Έθνους – χωρίς αντιδημοκρατικούς και αντεθνικούς διχασμούς και διακρίσεις – που αλλιώτικα θα μπορούσαν να εμφυλοχωρίσουν και χωρίς πολιτικάντικους προεκλογικούς προσωπικούς υπολογισμούς.

Η πιο πάνω απόφαση εις την πράξη «σαμποτάρεται» από την απόφαση ορισμένων να πραγματοποιηθούν τα ως άνω επίσημα αποκαλυπτήρια κατά την αρχικώς ορισμένη ημερομηνία – που όμως για κάποιο μικρό διάστημα αναβλήθηκε από τους δημιουργούς του Αγάλματος.

Όμως, αυτή η διαφορά είχε και έχει ανατριχιαστική συνέχεια, που επιχειρείται από κάποιους σκοτεινούς κύκλους «ανεύθυνων και αδέσποτων ιστοσελίδων» να δοθεί με ισχυρισμούς, ότι τάχα η απόφαση αναβολής έγινε “κατ’ έμπνευση και καθ’υποδαύλιση” των επισήμων ή μη παραγόντων του παρελθόντος ή του παρόντος δημόσιου βίου.

Οι πιο πάνω ισχυρισμοί αποτελούν «πελώριο ψεύδος», αλλά συγκροτούν ένα ιδιότυπο βανδαλισμό και βαρβαρισμό κατά των Συναγωνιστών του Αλέξανδρου Παναγούλη – που δημιούργησαν το έργο.

Οι κύκλοι των Αγωνοθετών – που μελέτησαν προσεκτικά όσα γράφονται σε διαδικτυακούς τόπους – θεωρούν ότι η πιο πάνω συμπεριφορά εκτρέφει και θεριεύει το χάος και τον «κοινωνικό εκφασισμό», που υπηρετεί η παρόμοια συμπεριφορά και δεν στρέφεται μόνο κατ’ αυτών, αλλά αφορά ολόκληρη την ΑΝΤΙΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, πρώτο σύμβολο της οποίας αποτελεί ο ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ και ΒΑΡΔΟΣ της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΝΑΓΟΥΛΗΣ.

ΕΛΒΕΡΙΟΣ